MOGET ÅKESSON!11!11!!

Nu misskötte jag mig igen när det gäller uppdatering här i bloggen. Jaja.

Läste för någon dag sedan att Jimmie Åkesson och övriga från SD lämnat någon gudstjänst nu i veckan. Det var tydligen så att biskopen börjar prata om främlingsfientlighet.

Sveridemokraterna ställde sig då upp och lämnade gudstjänsten - då dom tyckte att det var kränkande.

Efteråt så kommenterade Jimmie Åkesson det hela med något i denna stil: "Vi kände oss väldigt kränkta. Dessa människor vet inte hur det känns att leva under hot från vänsterextremister."

Är det bara jag som finner detta uttalande väldigt lustigt? Jag menar, det finns säkerligen inga invandrare som lever under hot från högerextremister, eller?

Jaja, han är bra rolig i alla fall, den där Åkesson. Kanske kan satsa på en karriär som stand-up-komiker efter nästa val?

Kommentarer
Postat av: j

Det var så att denna dam i kyrkan började prata om att de hade pågått demostrationer om att sd ska få vara med i riksdagen, rättare sagt ett främlingsfientligt parti. hade hon sagt å dom har ju kommit in och kanske inte vill fortsätta diskutera den skiten nu. för dom är måna om sverige å de ska alla svenskar vara tycker jag . vårat kära fosterland e på väg att bli likadant som arabernas länder. jag e inte nasse rasse eller ngt. jag bryr mig däremot om mitt land! så ta reda på fakta innan du kastar skit på vår ena del av riksdagen. dom ska styra vårat land. å när du blir lika smart å välutbildad som JIMMIE ÅKESSON kan du komma tillbaka å säga att han kan bli en stå uppkomiker.

2010-10-06 @ 22:57:49
Postat av: k

du tror att han inte kan få ännu mera röster efter nästa val, de tror jag!!! hoppas å vill att dom ska bli störst, vårat foster land e på väg till skit, å jag vill bevara sverige som de en gång varit.

2010-10-06 @ 23:00:14
Postat av: Ferrie

Var även några andra vänsterextremister man tog upp under Gudstjänsten, bland annat var det såna som hotat, misshandlat, demonstrerat och kastat ägg mot dessa SD:are. Då kände de sig kränkta. Varför ska SD stanna kvar och lyssna när ingen annan gör det mot dem? Känns som ett dagis som många vuxna försöker kontrollera på ett barnsligt sätt. Demokrati - pfft!

2010-11-05 @ 02:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0