Hockey!

Idag är det hockey. Timrå spelar borta mot HV71 och jag är taggad till tänderna. HV71 har ju blivit lite utav ett "hat-lag", även om jag hatar att hata, efter de senaste säsongernas slutspelsförluster mot detta lag.

Jag tror i varje fall att Timrå har en bra chans att vinna ikväll. HV71 har gått knackigt hittills och inte vunnit en enda match under ordinarie matchtid, vilket är lite skamligt med tanke på att det är just HV71.

Timrå däremot har gått bättre med 2 vinster under ordinarie matchtid, samt 2 straffsegrar.

Tyvärr har jag inte tillgång till något säsongskort när jag inte är hemma i Alingsås utan för nöja mig med att höra matchen via webradio.

Jag tror och hoppas att det blir seger för Timrå med kanske 3-2, eller 2-1. Det blir jämnt.

Kommentarer
Postat av: mia

fin blogg!

2010-10-02 @ 17:25:20
URL: http://skogenspartypingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0