Herregud

Lite kort om mitt inlägg om Jimmie Åkessons uttalande: Kontentan av inlägget var att Jimmie Åkesson inte riktigt är rätt person att uttala sig om hot från vänsterextremister när tex invandrare hotas av högerextremister. Förstod man inte det så bör man icke läsa fler av mina inlägg.

I övrigt står mitt liv ganska stilla. Spenderar mycket tid på Flashback och Hockeysnack just nu. Har precis förstått hur underhållande Flashback faktiskt är, så nu har jag lite roligt där.

Just nu står det bara stilla i huvudet på mig och jag har inget vettigt att skriva. Jag vill dela en vitlöksbaguette med min flickvän, men hon svarar aldrig om hon vill dela eller inte.

Heido!

Kommentarer
Postat av: Ferrie

Du dissade utekväll för att sitta o glo på Flashback o hockey! Fy dig!

2010-11-13 @ 17:30:32
Postat av: Ferrie

Nu kastar inte högerextremer ägg på vänsterextremer - särskilt inte SD som inte är högerextrema ens. Kollar man på "partikartan" så är faktiskt moderaterna mer höger än SD. Politiker har rätt med demokratiska partier att stå och hålla tal och liknande, med tillstånd. Det som extremisterna gjorde är fel. Tycker man det är rätt så är man emot demokrati. Och det som hände i kyrkan har media vinklat nåt oerhört så att jag faktiskt ställer mig på SD's sida.

2010-11-20 @ 17:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0