pr0haxX0r

Sådär, då var problemet med Roberts dator mer eller mindre fixat. Inte helt optimalt, man får ta lite omvägar för att då allt att funka som det ska, men sen funkar det också. Det var lättare fixat än jag trott dessutom.

Även Johan skulle ju ha lite hjälp idag var det tänkte, men han har inte hört av sig, så jag tror inte det blir av idag. Ska istället spela lite pingis med Robert senare ikväll, det blir kul.

Nu sitter jag och äter ostmackor med aromatkrydda på, samt ett glas äppeljuice. Gott är det!

Nu ska jag äta upp och lyssna på lite musik. Hörde en låt i en sketch i "Saturday Night Live"-avsnittet som gick inatt som satte sig direkt. Jag tycker i och för sig att den är bättre i sketchen än original, men även originalet är okej:



Heido så länge!

Kommentarer
Postat av: Daenske

Mr. Big är bra, en annan låt du borde tjecka in är "Shine"

2010-05-17 @ 21:06:59
URL: http://JohnnyLuder.blogspot.com
Postat av: Äsp

Gryyyyymt bra låt :)

2010-05-17 @ 23:44:52
URL: http://johannasp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0