Pingis

Halloj!

Johan ringde vid halv 8-tiden ikväll och kom förbi trots allt. Så nu har jag hjälpt honom köpa en ny dator som jag ska hjälpa honom att sätta ihop när delarna kommer fram. Vi spelade även lite pingis, då jag berättade att jag och min syssling Robert skulle spela senare på kvällen. Kan ju säga att han var bättre än jag trodde!

Sedan, direkt när Johan åkte hemåt så hade Robert redan kommit, så då gick vi ut och spelade vi också. Vi brukar spela matcher på 3 set, till 21 poäng. Första matchen vann jag med 2-1(24-22, 17-21, 22-20). Andra matchen fick avbrytas efter 2 set, då det stod 1-1(21-15, 19-21), då Robert var tvungen att åka hemåt han också.

Nu sitter jag här hemma och äter prinskorv och dricker saft, samt lyssnar på musik. Tar det ganska chill med andra ord.

Ha det bra, så hörs vi. Heido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0