Hemma efter grillning

Halloj!

Har varit hos moster Carina ikväll, det blev grillning och det var mycket trevligt. Fick i mig hela 3(!!!) hamburgare, vilket är väldigt mycket för min lilla mage.

Efter att vi ätit så spelade jag, mina kusiner Daniel och Cornelia, samt Cornelias kompis Cornelia(hon heter också Cornelia, på riktigt) lite fotboll. Så, nu har jag sprungit så mycket att jag kan ligga hemma en vecka eller så.

På vägen hem så tog jag såklart en omväg då jag åkte moped, så jag åkte ner mot sjön och runt ner mot stan, men svängde av innan jag kom till en massa rödljus och dylikt, sånt orkar jag inte med.

Nu sitter jag med ett stort glas saft framför datorn och väntar på att Carolina ska ringa mig på skype. Det får bli såhär när man har ett distansförhållande...

Kanske skriver något kul senare ikväll, nu ska jag chilla lite. Heido!

Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

min mage skulle troligen spricka med 3 hamburgare, haha^^

Allt bra med dig idag?:D//Emma.

2010-05-15 @ 07:52:46
URL: http://www.twoolssonsisters.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0