God morgon

Har precis varit på tandregleringen. Hade skrivit upp att jag skulle vara där kl 08.30, och jag vaknade vid 07.50 och var tvungen att kasta mig upp ur sängen, och snabbt trycka i mig 2 mackor innan jag cyklade iväg. Kom inte hemifrån förän 8.20 ungefär, så jag trampade på utav bara helvete. Väl där så var jag precis i tid, men hade inte blivit uppropad vid kl 08.45, så jag sa till i receptionen. Det visade sig att jag inte hade tid förän kl 09.

Väl inne hos tandregleraren så skulle hon bara se så att mina tänder såg bra ut, så att jag biter bra osv. Så nu ska jag ta ut min tandställning den 7 juni. Har haft den inne i 2 år snart, så det kommer kännas ovant att kunna dra tungan på framsidan av mina tänder utan att det skaver.

Nu ska jag sova en stund till, somnade jättesent inatt så jag måste vila ut lite. Ska hjälpa Johan med hans dator senare, ska olja in en trä-trall, samt tömma mammas gamla bil som ska skrotas.

God natt!

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag. :)

2010-05-19 @ 09:45:25
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0