Fullt upp hela dagen

Har haft en del att göra idag, faktiskt. Så jag har inte bara häckat här framför datorn idag, utan jag har faktiskt spelat pingis med Johan som kom förbi en sväng. Fick även hjälp av honom med att skrubba en trä-trall här ute, något som mamma sagt att hon skulle göra, men nu fick jag göra det ändå. Johan var snäll och erbjöd sin hjälp, så det var ganska lugnt ändå.

Detta är alltså något man INTE ser mig göra vidare ofta:


Imorgon så kommer Johans datordelar till Kompletts hämtbutik i Göteborg, så då ska jag hjälpa honom att sätta ihop datorn. Ska bli skönt att det blir gjort, då det legat lite på is i flera månader.

Nu blir det chill, hoppas att älskling loggar in på skype snart, så jag kan ringa en snabbis till henne också.

Heido så länge!

Kommentarer
Postat av: kristin

det här tycker jag var en härlig bild, skulle vilja se fler liknande!! :)

2010-05-27 @ 21:37:20
URL: http://diverseprojekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0