Full rulle

Halloj!

Idag har jag verkligen varit upptagen hela dagen. Dagen började ju med ett besök på tandregleringen, som jag skrivit upp fel tid på, men det var ju okej ändå.

När jag sedan kom hem så lade jag mig och sov några timmar. Somnade runt 10.30 eller så, och vaknade vid 15.30-tiden. Hann äta lite och spela lite, sedan kom Johan förbi med sin dator som jag lovat att sätta ihop åt honom. Det tog sin runda tid, då intels processorkylare var lite klurig att få fast, men det gick vägen det också till slut.

Sedan var det i med allt i hans nya chassi, in med hårddisken, nätaggregat och allt annat. Sedan installerade jag Windows 7 på datorn, samt hjälpte honom med att installera drivrutiner och antivirus. Så han var helt lyrisk över att äntligen ha en dator att spela på.

Under tiden då vi installerade windows så gick vi ut och oljade trä-trallen som vi lovat mamma att göra. Det tog en lite stund, men vi var ju två så det gick relativt snabbt ändå. Sedan skulle vi även olja in 4 bänkar och 2 bord.

Nyss var jag även ute och tömde mammas gamla bil som ska skrotas. Hon hade i och för sig tömt det mesta, men jag tog ut det sista som fanns kvar.

Imorgon så åker jag tillbaks till Kalmar för att träffa min älskade Carolina igen, efter att ha varit ifrån varandra i 1 vecka. Ska bli så härligt!

Nu ska jag se till att lägga in musik och annat skit i min mobil, så jag har något att lyssna på på tåget imorgon. Det är ju ändå 5 timmars resa från Alingsås.

Här är en bild på när vi byggde dator:


Hörs imorgon, heido!

Kommentarer
Postat av: Daenske

Du får ta det lugnt när du är ute och åker, Jensen. Du är spröd som en salt pinne, eller en liten krutong, och går lätt sönder.



Kommer du och din eventuella omgivning hem till mig och grillar en dag?

2010-05-20 @ 11:29:38
URL: http://johnnyluder.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0