Äntligen hemma, typ.

Kom hem för en dryg timme sedan. Blev hämtad av mamma i hennes lyxiga taxi-bil, det finns fördelar med en taxi-chaufför till mamma kan jag säga er!

När jag kom hem så åt jag lite kött och potatissallad och pratade lite med mamma i vardagsrummet. Sedan skulle hon ha hjälp med att skriva ut lite scheman, så det hjälpte jag henne med, och nu sitter jag här.

Känns såklart tråkigt att vara hemma ensam, men ändå härligt att vara hemma i Alingsås och få träffa mamma och mina kompisar igen. Har planerat att hjälpa Isak med hans hemsida, och så ska jag hjälpa Johan att köpa lite nya datordelar. Så jag har lite planerat, faktiskt.

Nu ska jag chilla en stund, har videosamtal med min älskling och äter lite godis.

Hörs, heido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0