Åååh, åka moppe!

Sådär ja, nu har jag varit ute och kört moped i ungefär 1,5 timme. Körde den vanliga rundan ner mot sjön, fast sedan tog jag vägen mot stadsskogen, ett lyxområde här i stan. Var ganska fin utsikt ner mot sjön när jag åkte upp för en backe där, så det var kul.

Sedan så åkte jag ner genom klämma mot nolhaga, och tro det eller ej - där åker min mamma i taxin rakt framför mina ögon! Vilken slump! Fast hon såg mig inte, trots att jag höll inne kopplingen och varvade som fan för att hon skulle åtminstone höra mig. Så jag åkte upp jämsides med henne och körde bredvid i kanske 100-200 meter innan hon stannade. Det var lite roligt tycker jag.

Nu har jag precis ätit en banan och sitter och pratar med Carolina, hennes lillasyster är även med på ett litet hörn.

Ännu en bild på min moped, denna gång tagen ute vid piren:


Samt en random bild tagen ut mot Mjörn:


Nu blir det en snabb raid, hörs senare! Heido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0