Varför så otrevlig?

Idag skulle tydligen Kajsa Nihlén visa sig i webcam på MSN för dom som var intresserade. Jag skapade en fejkad MSN-adress och hoppades få se vad hon skulle göra i camen. Jag kallade mig: "[email protected]", och addade hennes MSN hon använde för detta tillfälle.

(klicka för förstoring)

Där har ni ett print-screen på vad hon hette inne på MSN. När jag väl addat så skrev jag till henne för att se om man var tvungen att betala, fick följande svar:
(klicka för förstoring)
Kajsa är verkligen trevlig mot sina läsare. Här sitter man och försöker visa uppskattning, och visa att man "gillar" henne och hennes kropp(NOT!), och får detta svar. Pinsamt, Kajsa.

Kommentarer
Postat av: kajsa nihlen

Hah , kom in här av ngn konstig anledning.

Lite skoj att se hur min blogg manager ännu en gång förstör mitt liv . undrar vilken msn adress detta var skrivit ifrån ? antagligen [email protected] som är hackad ? eller hackad o hackad det är en fejk msn och min blogg manager tog över den . skickade rundor mina videosar och bilder och sålde dom.

alltså är det inte mig du pratat med.



otrevligt är det sista jag är. men hon däremot är en fruktansvärt människa som lever på andra.



[email protected] om du känner för att adda hennes riktiga msn. Inte värst artig utav sig , men ändå;D



Ha de gött / Kajsa

2010-05-12 @ 16:23:31
URL: http://kajsanihlen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0