Byte av blogg

Nu har jag bytt blogg igen.
Jag använde ju mig av wordpress tidigare för att slippa reklamen, men alla bloggsidor har ju sina nackdelar. Wordpress nackdel var att jag inte kunde ändra vidare mycket i designen utan att betala pengar. Det kändes så ovärt när jag inte direkt orkat satsa på bloggandet.
Nu har jag iallafall, emot min egna vilja, hamnat här på blogg.se. Jag kommer nog ändra lite inriktning i mitt bloggande. Jag har på sistone insett hur underhållande sveriges största bloggar är, även mindre wannabe-bloggar är väldigt roliga. Så jag kommer att försöka leta efter roliga saker i dessa bloggar, och skriva lite kring det här. Jag kommer såklart skriva lite om min vardag också, och kanske lite annat smått och gott.
Nu ska jag läsa bloggar, eller nåt. Hai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0